Nog drie dagen! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Natasja & Elise - WaarBenJij.nu Nog drie dagen! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Natasja & Elise - WaarBenJij.nu

Nog drie dagen!

Door: Elise

Blijf op de hoogte en volg Natasja & Elise

25 Januari 2016 | Nederland, Zwolle

Hallo lieve allemaal,

Over drie dagen is het zover, dan vertrekken we naar Thailand!! Donderdagavond worden we uitgezwaaid door het uitzwaai comité en vliegen we naar Dubai en vanaf Dubai naar Bangkok. Alle deadlines voor school zijn voorbij; verslagen zijn ingeleverd, presentatie afgerond met allebei een 8.0 en afgelopen donderdag hebben we de toets gemaakt. Als we alles gehaald hebben, hebben we het theoretische deel van de opleiding al afgerond. Wat gaat het snel! ;)

Thailand begint nu echt wel dichtbij te komen en de spanning begint toe te nemen. Waar ik een paar weken geleden nog zei dat ik totaal niet zenuwachting was, beginnen nu de zenuwen toch wel een beetje te komen. Maar dat mag de pret niet drukken, we hebben er allebei mega veel zin in! :) We kunnen niet wachten op die heerlijke temperaturen daar en ons koude kikkerlandje te verruilen voor de zon!

Gisteren ben ik (Elise) al verwend met kaartjes en cadeautjes van familie en vrienden, super lief! Heel leuk om te zien dat iedereen zo meeleeft.

Alle belangrijke dingen zijn natuurlijk al geregeld, het is nu nog een kwestie van inpakken en gaan! :P We hebben er allebei super veel zin in, een mega avontuur natuurlijk! We hebben al een overzicht gekregen van onze introductiedag, met onder andere Thai Language, Thai Culture en Thai Dancing. Vooral naar dat laatste kijk ik erg uit, haha! Hierover houden we jullie natuurlijk op de hoogte!

Wij gaan verder met inpakken! De volgende blogpost wordt geschreven vanuit Thailand, spannend!

ทักทาย, liefs van ons allebei!

• 26 Januari 2016 - 06:27

Alinda:

Wat super leuk dat jullie een blog bij gaan houden. Ik ben jullie eerste fan... Heel veel succes en plezier en een hele goede reis.

• 26 Januari 2016 - 15:42

Bert En Diana, Luuc En Job:

Hallo Elise en Natasja,

Gaaf dat jullie een blog bij gaan houden. Heel veel plezier daar en genieten daar!!!
    Een hele goede reis!

• 26 Januari 2016 - 16:29

Wilrik, Eelco, Arjan En Wilma:

Hoi Elise en Natasja,

Leuk een verhaal over jullie a.s. reis naar Thailand!! Succes met alle laatste dingen en het afscheid..... Wij gaan jullie zeker volgen en hopen op mooie verhalen.

Groetjes!!
    PS Natasja al weer beter?

• 26 Januari 2016 - 18:57

Opa En Oma:

Lieve Elise, we reizen in gedachten met jullie mee.
    We wensen jullie samen een mooie tijd toe in Bangkok.

• 28 Januari 2016 - 21:43

5 Borgonjes...:

Bijna 22.00 uur!!!! Bijna in de lucht!! hele goede reis en we volgen jullie graag bij jullie avonturen!!

• 30 Januari 2016 - 11:18

Henny De Joode: