Voorbereidingen :) - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Natasja & Elise - WaarBenJij.nu Voorbereidingen :) - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Natasja & Elise - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen :)

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja & Elise

06 Januari 2016 | Nederland, Leeuwarden

Hallo allemaal!

Ik heb de eer om de eerste blogpost te mogen schrijven vandaag... Voor onze geweldige reis naar Thailand!

Momenteel zijn we super druk met alle voorbereidingen: tien weken lijken niet zoveel maar je moet toch best veel regelen! Zo hebben we ons visum al aangevraagd én opgehaald, hebben we een aantal dingen moeten regelen met de gemeentes waar we wonen en hebben we allebei de vaccinaties al gehad! Niet ziek van geworden gelukkig...

Nu komen toch echt de laatste loodjes, want over 23 dagen vertrekken we naar de zon. En terwijl hier in het noorden er grote overlast is van het ijzel dat er momenteel ligt, kijken wij uit naar de 30 graden of meer die we straks zullen meemaken... :)

Ook zijn we nog druk bezig met alle projecten van school hier in Leeuwarden, die we nog moeten afmaken. De verdieping die we gaan doen is een zogenoemde minor, en dat betekent voor ons dat wij klaar zijn met het echte theoretische gedeelte van onze opleiding zodra wij vertrekken naar Thailand! Super fijn natuurlijk, maar dat brengt ook de nodige stress met zich mee.

We hopen dat we de komende weken veel leuke blogs kunnen posten en jullie een beetje op de hoogte kunnen houden van ons avontuur in Thailand! We zullen allebei posten, dus stay tuned!

• 24 Januari 2016 - 14:17

Reneke Boer:

Hallo Natasja en Elise, Wij wensen jullie heel veel succes en plezier tijdens deze stage. Wat super dat jullie een reisverslag gaan bijhouden. We zullen jullie zeker "volgen". Hartelijke groet, Jan en Reneke.

• 26 Januari 2016 - 15:44

Evelien:

Hoi meiden,

Leuk dat jullie ons op de hoogte gaan houden van jullie belevenissen!
    Voor nu een goede reis en heel veel plezier gewenst!

Lieve groet,

Evelien (en de rest van de Rozeboompjes natuurlijk)